Studier inom Socialdemokraterna.

Vårt parti är en folkrörelse. Vi är nästan 100.000 medlemmar som bär Socialdemokratins politiska kraft i vardagen – på möten, i debatter, på sociala medier eller var än vi finns. Våra värderingar är utgångspunkten för vårt engagemang, och vår styrka bygger på vår förmåga att utveckla verksamheten och stärka vår kraft som rörelse.

Sedan ett antal år tillbaka har vi tillsammans med ABF utvecklat studieverksamheten väsentligt – medlemsutbildningar och ledarskapsutbildningar bedrivs nu i hela landet.

Som ny medlem är målsättningen att du ska erbjudas en utbildning inom 6 månader och som ny förtroendevald kan vi nu erbjuda ledarskapsutbildningar i flera steg.

Under våra politiska ämnesutbildningar kan du läsa mer om ”Det starka samhällets revansch” som är vår senaste utbildning.
Under våra politiska ämnesutbildningar kan du läsa mer om ”Det starka samhällets revansch” som är vår senaste utbildning.

Studiekatalog.

Studieplan 2020